Friday, 7 March 2014

PENGEDAR SHAKLEE LEKIR, KAYAN, SITIAWAN...

Bismillahirrahmanirrahim...

   Awal kalam pembuka bicara..cewahh..dah lama sebenarnya create blog..tapi tak pernah berkesampaian nak bercerita..membebel kat dalam ni..hari ni Jumaat 7 Mac 2014..Ku kuatkan tekad untuk menaip jugak..rupanya best sebenarnya..terasa feeling sangat!!ngalahkan orang bercinta ni..


  Diriku hanya insan biasa tapi punya impian yang besar dalam hidup..semua org pun sama macam saya kan??semangat sangat nak berblog datang bila saya nak kongsi sesuatu yang special dengan kawan2 semua..



  First entry sengaja letak Pengedar Shaklee..bukan pe, saje nak share ngan kawan2 semua yang diriku Pengedar Sah Shaklee tau..panjang citenye..nanti akan ku ceritakan juga pada kalian yer..tunggu next entry ok!



Lekir Sitiawan Perak

SID: 947236
Fb: Nor Hawana Mohd Tahir
Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231
Email: cikwana@gmail.com
COD: Kayan/Lekir/ Sitiawan/ Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment