Saturday, 12 April 2014

Darah Tinggi Oh! Hypertension...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Entry kali ni nak kongsi pasal Wana tersilap tarikh untuk temujanji bonda tersayang jumpa doktor..temujanji patutnya 11 April 2014. Tapi Wana pi bawak mak 9 April 2014..haha. jauhkan beza 9 ngan 11 tu..

Takpe la sebab dah datang..belasah je la..biase la check up kat klinik kesihatan memang ramai la..nasibla dgn MA. Memang berbaloi la wana tunggu giliran lama sebab darah tinggi mak bacaannya 130/80. Ok la kan untuk bondaku yg usianya 75tahun..ubat mak pun dah dikecilkan dosnya..Alhamdulillah..

Kalau semua nak tahu..Wana memang bagi mak set darah tinggi dan set sendi untuk mak.. mak dah makan 3 set la untuk vitamin darah tinggi ni. Syukur sangat-sangat.

Nak tahu tak ape vitamin-vitamin yang Wana bagi kat mak?tadaa...

Set Darah Tinggi Bajet
Garlic Complex 60 Biji = RM47.50
Omega Guard 90Biji = Rm136.00





No comments:

Post a Comment