Thursday, 2 October 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE LEKIR : JATUH CINTA

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pengunjung blog kesayangan Khyranaeems Vitastore. Semoga pengunjung blog Khyranaeems Vitastore semua beroleh kesihatan yang baik dan sentiasa didalam rahmat Yang Esa. Hari ini Saya Pengedar Shaklee Lekir nak cerita pengalaman pertama Saya jatuh cinta :). Jatuh cinta dengan siapalah pula kan...siapa lagi kalau bukan vitamin Shaklee kesayangan ramai.

Kisah cinta Saya bermula semasa Saya dalam tempoh berpantang anak kedua, namanya Mohamad Naeem Akmal. Ketika itu Saya berada di Setapak, Kuala Lumpur. Saya berpantang dirumah kakak. Sedia maklum rutin orang dalam pantang mesti banyak rehat, berbaring sambil bertungku. Jadi banyakla masa yang Saya habiskan dengan melayari internet. Wifi dimana sahaja la katakan...Saya selalu buka laman sosial Facebook (FB) . Masa tu Saya terjumpa satu testimoni seorang Doktor yang mengamalkan vitamin Ostematrix untuk masalah sendi beliau. Seorang doktor pun mengamalkan supplimen Shaklee..Wow! sudah tentu-tentu Saya teruja nak cubakan?

Hampir setiap hari Saya buka Facebook mesti jumpa macam testimoni yang Pengedar Shaklee kongsikan..tentang bonus yang mereka dapatla.. Sehingga la selepas pantang, masa tu Saya dah ada kat Lekir. Saya hantar mesej pada seorang kenalan FB. Beliau pun bukan orang lain, beliau merupakan senior sewaktu zaman sekolah menengah Saya. Disini lah bermula ukhwah yang dah lama renggang kini bertaut kembali. Hanya dengan kebaikan vitamin Shaklee itu sendiri. Saya pun telah didaftarkan oleh coach Saya iaitu Mami Tini Badri.

Sudah hampir 1 tahun 5 bulan rupanya usia Saya bersama Shaklee. Sehingga ke saat ini Saya rasa bertuah sangat bila Allah gerakkan hati untuk menyertai group yang awesome dibawah kelolaan insan-insan yang luar biasa hebat ini. Mereka bukan sahaja berkongsi kebaikan produk tetapi ukhrawi juga. Di entry yang lain Saya kongsikan bagaimana ingin menjadi ahli. Dan disebabkan kebaikan produk itu sendirilah yang membuatkan Saya jatuh cinta dengan Shaklee.

Andai pengunjung blog Saya ingin mencuba supplimen kesihatan Shaklee, anda boleh hubungi Saya seperti kenyataan yang tertera dibawah yer..untuk perkhidmatan pos, Saya gunakan Poslaju dan COD untuk kawasan yang berdekatan dengan tempat tinggal Saya ok!

Sampai jumpa di lain entry!:)




SID: 947236
Fb: Nor Hawana Mohd Tahir
Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231
Email: cikwana@gmail.com
COD: Kayan/Lekir/ Sitiawan/ Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia





No comments:

Post a Comment