Monday, 6 October 2014

PENGEDAR SHAKLEE LEKIR: ESP VITAMIN KESUKAAN SAYA

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat pengunjung blog Khyranaeems Vitastore yang Saya kasihi. Moga kita semua berada didalam rahmatNya InshaAllah. Masih ingatkan pada Saya..si Pengedar Shaklee Lekir tu..Entry kali ni nak berkongsi dengan semua tentang vitamin kesukaan Saya iaitu Energizing Soy Protein-Esp.

Apa yang membuatkan Saya begitu suka sangat dengan ESP adalah kerana khasiat yang ada dalam ESP tu sendiri. ESP vitamin kedua yang Saya amalkan selepas Ostematrix. Saya seorang penghidap gastrik dan bukan seorang penggemar susu.

Khasiat ESP
Saya jadikan ESP sebagai menu sarapan Saya setiap pagi..yang bestnya ESP ni daripada Non-GMO Soya tanpa genetik. Ianya selamat berbanding soya yang berada di pasaran. Setiap pagi Saya akan bancuh ESP dengan flavor kegemaran Saya iaitu Milo. Tapi kini bertukar sudah kepada Tamar Cocoa. :) memang terasa kenyang je perut Saya.

ESP juga memberikan Saya tenaga. Di samping itu, apa yang Saya perhatikan perubahan pada diri Saya ialah kulit Saya dah makin cerah..Ya Allah! tersenyum sengih Saya..hihi. Siapa lah yang tak suka pada perubahankan? nak pulak ke arah positif..

Perubahan lain yang boleh Saya kongsikan kat sini ialah kulit anak bujang Saya...nampak gebu dan putih..padahal semasa mengandung memang tak ambil sebarang supplimen pun, mungkin juga kesan daripada menyusu badan...khasiat ESP dapat ke bujang Saya.

Energizing Soy Protein



Energizing Soy Protein-Esp kaya protein, dimana ia berfungsi untuk menggantikan sel-sel lama kepada sel baru dalam tubuh kita...secara tak lansung ESP ni boleh dikatakan vitamin pelengkap untuk setiap masalah kesihatan.

Rugi tak cuba..kalau nak rasa perbezaan macam Saya, bolehlah cuba ESP tau..cari je Saya Pengedar Shaklee Lekir tu kalau untuk COD lah..untuk yang diluar kawasan Saya akan pos. Saya sedia membantu untuk sesiapa sahaja yang nak jaga kesihatan ok!


SID: 947236
Fb: Nor Hawana Mohd Tahir
Blog: http://khyranaeemsvitastore.blogspot.com
Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231
Email: cikwana@gmail.com
COD: Kayan/Lekir/ Sitiawan/ Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia




No comments:

Post a Comment