Wednesday, 1 October 2014

SAYA PENGEDAR SHAKLEE DI KAWASAN LEKIR, SITIAWAN PERAK

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat pengunjung blog Khyranaeems Vitastore. Moga kalian yang mengunjungi blog Khyranaeems Vitastore ini beroleh kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki hendaknya. Buat kalian yang ingin mencari supplimen Shaklee,sekali lagi ingin Saya maklumkan yang Saya Pengedar Shaklee di kawasan Lekir Perak. Sekiranya kalian nak dapatkan vitamin semulajadi yang selamat lagi berkesan jangan segan untuk hubungi Saya yer.

Sedikit info mengenai kawasan Lekir, Lekir merupakan salah satu Mukim dibawah Majlis Perbandaran Manjung. Didalam mukim Lekir pula mempunyai sembilan buah Kampung. Salah satu daripadanya adalah Kampung Batu 15 Lekir. Disinilah tanah tumpah kelahiran Saya :)

Minta maaf yer, termasuk bab geografi pula. Bukan apa, sekadar ingin berkongsi dengan pengunjung blog Khyranaeems Vitastore saja. Jadi selepas ini sekiranya kalian yang berada dikawasan Lekir nak cari supplimen Shaklee jangan segan nak hubungi Saya yer...sebab Saya Pengedar Shaklee di Kawasan Lekir Perak. Kepada mereka yang berada diluar kawasan Lekir juga boleh mendapatkan supplimen Shaklee ini daripada Saya.




Sila hubungi Saya seperti penerangan yang ada dibawah ni Ok! :)

SID: 947236
Fb: Nor Hawana Mohd Tahir
Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231
Email: cikwana@gmail.com
COD: Kayan/Lekir/ Sitiawan/ Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment