Sunday, 8 March 2015

.:: ^TIPS KEMBALI MAKAN NASI SETELAH HAMPIR SETAHUN TAK MAKAN ^::.

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat pengunjung blog Khyranaeems Vitastore yang Saya sayangi..Entry kali ini Saya nak kongsikan tips kembali makan nasi setelah hampir setahun tak makan.

Kisah ini di ambil dari pengalaman pelanggan Saya sendiri. Seorang Ibu muda yang risau akan anak sulongnya yang berumur 4 tahun tidak mahu menjamah nasi..Saya boleh bayangkan macamane perasaan Ibu ini sebab Saya sendiri pernah mengalami masalah yang sama..dimana Puteri Saya sendiri cukup berkira nak makan nasi..Tapi kini tidak lagi..dah minta tak tentu waktu pulak ;)

Okey berbalik kepada kisah customer Saya tadi..suatu hari Akak ni whatsapps Saya bagitahu yang anaknya dah mula mintak nasi dan mengadu lapar.. Ya Allah..Syukur sangat..bila Saya baca mesej akak tadi. Dia bagitahu anaknya mintak buatkan mee la..walaupun permulaannya hanya makan bubur tapi itu sudah cukup menggembirakan hati si Ibu kan?

Bukan itu saja, malahan selsema anak customer Saya pun cepat baik. Jadi buat ibubapa diluar sana yang anak2 ada masalah yang sama macam customer Saya ni..sila lah sediakan Mealshakes dirumah. Cuba bagi anak2 syurga kita dengan snek semulajadi..

Testimoni Berjaya Mealshakes Shaklee
MEAL SHAKES (544G) RM 113.75


Sedikit info mengenai Meal Shakes:

  • Makanan segera yang rendah lemak & rendah glisemik yang mengandungi 19 vitamin dan mineral penting.
  • Sesuai untuk Kanak-kanak yang kurang selera makan, asthma, eczema, 
  • Sesuai untuk warga emas dan dewasa yang susah nuntuk menelan pil.
  • Supplemen tambahan buat ibu hamil yang tidak perlu diragui SEBAB Kanak-kanak seawal setahun pun boleh ambil so, untuk ibu hamil sangat lah digalakkan.
  • Boleh diambil seawal kehamilan dengan tujuan untuk melengkapkan kekurangan nutrisi dalam badan.
  • Meal shakes merupakan multivitamin dalam bentuk serbuk berperisa Vanilla, kaya serat, kalsium dan protein.




Berminat untuk info lanjut dan order? Hubungi Saya disini:

Call/SMS/Whatsapp/Telegram:010-2114231
COD:Kayan/ Lekir/Sitiawan/Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment