Thursday, 21 April 2016

GARA-GARA VIVIX ISI KAKI YANG LUKA TERKENA RACUN KEMBALI TUMBUH

Sekali lagi gara-gara Si Tonik Ajaib Vivix Shaklee berjaya membantu seorang Pakcik  yang mengalami kemalangan sewaktu meracun menyebabkan Doktor terpaksa membuang isi kaki Pakcik yang luka itu. Jom Kita menelusuri kisah Pakcik ini.


"Serius ngeri sangat masa mula-mula gambar kaki ni dikongsikan di group whatsapp kawan-kawan sekolahku. Bapa mertua kawanku ni kakinya luka, luka tu pulak terkena racun semasa beliau meracun. Luka menjadi semakin teruk. Sehinggakan Doktor terpaksa membuang isi kakinya 1/2 ke 1inchi tebalnya. Nampak tak kat gambar kedua tu, tebal kan.

Gambar mula tu ada getah. Getah tu tujuan utk keluarkan air bisa dekat tulang kering supaya air bisa boleh keluar walaupun posisi kaki tu arah mana2 pun air bisa tetap akan keluar.
Aku mencadangkan Vivix kepadanya. Bapa mertuanya pun setuju untuk berikhtiar dengan Vivix ni. Alhamdulillah selepas mengamalkan Vivix 2botol selama 2minggu(beliau mengambil mega-dose) kaki beliau dah cantik dah naik isi. Untuk makluman, doktor tak bekalkan sebarang ubat, cuma dressing je hari-hari. Syukur dan gembira sangat bila kawanku berkongsi cerita ni.
Pakcik nak beli lagi botol baru hari ni. Pakcik nak pergi umrah. Kawan-kawan tolong doakan sama ye. Semoga pakcik lebih sihat untuk beribadah lepas ni. Dipermudahkan niat nak pergi umrah hendaknya. Amin.

Kami cuma membantu, Allah jua Maha Penyembuh,"
Credit To: Tinie Badri


Alhamdulillah, moga perkongsian Saya kali ini dapat membantu anda diluar sana yang mungkin mengalami nasib yang sama seperti Pakcik. Terus terang Saya katakan, Vivix Shaklee sangat membantu untuk menyelesaikan masalah sakit yang kronik. Untuk pengetahuan semua, bulan ni (April 2016) merupakan bulan terakhir Vivix Shaklee Buy 2 get less 5% tau. Apa yang menarik bila beli 2 botol, terus boleh jadi ahli. Dan bila nak beli bulan seterusnya dah boleh guna harga ahli. Tak cukup dengan keahlian percuma, boleh pula menikmati bonus pertama untuk bulan depannya sebanyak RM30++.

Jika anda berada di kawasan Lekir, Sitiawan dan Manjung. Saya juga membuat khidmat COD, Ini kerana Saya adalah Pengedar Sah Shaklee Manjung.  Ingat satu, tiada yang indah bila Kita berjaya berkongsi kebaikan kesihatan dengan insan tersayang. Sila hubungi Saya jika nak dapatkan produk Shaklee dan konsultansi seperti di bawah.

Call/SMS/Whatsapp/Telegram:010-2114231
COD:Kayan/ Lekir/Sitiawan/Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment