Friday, 29 July 2016

^Destinasi Idaman untuk Kesayangan Mama^


#tsunamishaklee


Bila bercakap tentang destinasi idaman Saya, banyak sebenarnya. Tapi dengan keadaan Saya bersama 2 permata hati..Saya memilih Langkawi,Malaysia dan Koh Lipe, Thailand..

Kenapa Langkawi dan Koh Lipe menjadi destinasi pilihan Saya?

Jujurnya, Saya tak pernah pun naik flight. Jadi Saya nak rasa pengalaman naik flight tu bersama cinta-cinta hati Saya iaitu KhyraNaeem. Sebab Mereka BIG WHY Saya memilih utk fokus bersama Shaklee. Sengaja pilih destinasi didalam negara khas utk hiburkan hati anak2 dulu.

Saya berhajat nak pergi tahun hadapan bulan SEPTEMBER 2017. Sempena hari lahir anak sulong Saya KHAYRA NAZNEEN. Dan masa tu jugak adiknya NAEEM AKMAL dah berusia 4tahun (dgn harapan Mama dah boleh handle 2beradik ni)

Mungkin ambil masa 3H2M kat Langkawi khas utk anak2. Lepas tu, barulah Mama bawak dorang ke destinasi pilihan Mama pulak iaitu Koh Lipe Beach. Nak lalui momen2 indah di pantai Koh Lipe yang well known as Maldives of Asia kan 

Dari Langkawi, Kami naik feri ke Koh Lipe. Bestkan..jalan udara dapat, jalan darat dapat...jalan laut pun dapat rasa..

Sambil bercuti dapat jugak menikmati keindahan alam ciptaan Ilahi kan.. tadabbur alam. 

Dari segi bajet Saya anggarkan dalam RM10k. Saya yakin dengan Shaklee Saya mampu utk realisasikan impian anak2 Saya. Tiada yang lain melainkan hanya utk memenuhi keinginan cinta hati Mama...KhyraNaeem. 

"Ya Allah, mudahkanlah urusan Mama utk bawa KhyraNaeem menikmati Destinasi Idaman pertama Kami." Aamin

DareToDream
Untill U Can Archieve It
#LiveAmazing


Call/SMS/Whatsapp/Telegram:010-2114231
COD:Kayan/ Lekir/Sitiawan/Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment