Tuesday, 26 July 2016

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE DAN BAGAIMANA PEMBELIAN SHAKLEE SECARA ONLINE MEMBANTU BISNES SAYA BERKEMBANG

Assalamualaikum, didoakan Kesayangan semua sihat yer. Okay, hari ni tergerak hati nak berkongsi dengan Korang kelebihan menjadi ahli Shaklee. Apa yang best bila join ahli ni?

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE


  • Bila jadi ahli Korang akan menikmati penjimatan belian barangan Shaklee sebanyak 15-20% dari harga runcit. 
  • Sekiranya pembelian mencapai had UV (point) minima sekurang-kurangnya 150 UV bersamaan lebih kurang RM450 dalam bulan yang sama, Korang layak menerima bonus sebanyak 5%
  • Peratusan bonus akan meningkat mengikut jumlah UV atau belian yang dibuat walaupun membeli hanya untuk makan sendiri sahaja.
  • Sekiranya ada pemberian bonus pada bulan yang Korang buat pembelian, bonus tersebut akan dimasukkan ke akaun korang selewat-lewatnya 15hb setiap bulan. Bestkan?
  • Jika Korang mendaftar dengan Saya, Korang akan dimasukkan ke dalam support group yang mempunyai pelbagai info tentang vitamin, bisnes dan amalan rohani. Tak kisah samaada untuk ahli yang join sekadar makan sendiri ataupun yang memang serius ingin berbisnes.
  • Sekiranya Korang terfikir untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, InshaAllah korang akan diberi tunjuk ajar untuk berjaya, apa yang penting ada keinginan dan semangat.
  • Keahlian Shaklee adalah seumur hidup. Tetapi sekiranya dalam tempoh setahun setengah hingga ke dua tahun Korang tidak pernah membuat apa-apa pembelian, keahlian korang mungkin akan ditamatkan.
  • Sekiranya korang berminat dan mula nak serius untuk berbisnes, korang juga mempunyai peluang untuk mendapat bonus-bonus lain seperti cash insentif, bonus kereta, bonus melancong dalam dan luar negara.
  • Banyak lagi kelebihan bila menyertai Shaklee. So,tunggu apalagi, jomlah sertai Kami.



Bila baca kelebihan kat atas ni mesti korang terujakan?mesti tertanya-tanya macamana cara nak jadi ahlikan? Okey senang jer melalui 2 cara iaitu:

  1. Boleh mendaftar dan membuat bayaran yuran keahlian sebanyak RM68.90 (termasuk postage) untuk Semenanjung dan RM78.90 (termasuk postage) untuk Sabah & Sarawak kepada Pengedar Sah Shaklee yang berdaftar atau dengan Saya. sangat dialu-alukan.
  2. Sekiranya pembelian kali pertama mencecah 200UV bersamaan lebih kurang RM650, korang layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA  seumur hidup dan terus layak mendapat bonus pertama sebanyak 5%.
Sekiranya berminat, korang boleh mendaftar dengan Saya dan Korang akan dimasukkan ke dalam Group Coaching yang sangat bermotivasi tinggi, dikelilingi dengan mereka yang memiliki aura positif, Mentor-mentor bisnes dari pelbagai bidang dan yang penting dapat mengeratkan ukhwah fillah sesama insan dan matlamat akhir Kita sebagai hamba Allah.

BAGAIMANA PEMBELIAN SHAKLEE SECARA ONLINE MEMBANTU BISNES SAYA BERKEMBANG?

1) Dengan memiliki sebuah smartphone yang dilengkapi line internet, pembelian online dapat dilakukan dengan pantas. Hanya menaip www.shaklee2u.com.my setiap urusan jual beli hanya berlaku dihujung jari Saya dengan mudah dan pantas.

2) Dari segi postage, pihak Shaklee hanya mengenakan RM10.60 untuk setiap barangan yang di order tanpa mengira barangan itu banyak atau hanya 1 item. Saya hanya melakukan transaksi pembelian barangan Shaklee secara online sahaja ketika ini. Sebab jarak rumah dan branch jauh. Ianya mengambil masa 2 jam kalau nak pergi ke branch. Jadi solution yang mudah order online.

3) Apa yang paling penting tak perlu nak melabur dengan duit yang banyak semata-mata untuk menyediakan stok. cukup sekadar untuk stok makan sendiri dan stok yang mendapat permintaan pelanggan sahaja yang Saya beli.

4) Pembelian secara online ni sangat menjimatkan masa, tenaga dan wang sebenarnya. Sebab kita boleh order dan pos direct kepada pelanggan sekiranya Saya ada tuntutan kerja.

5) Kualiti barangan Shaklee selamat sebab setiap kali penghantaran pihak Shaklee akan meletakkan barangan didalam kotak yang dilengkapi security. Jika barang yang sampai ke tangan Saya rosak. Saya boleh return semula untuk tuntut ganti rugi. Tapi setakat ni Saya tak pernah lagi berbuat demikian. Semuanya baik, Alhamdulillah.

6) Dan yang paling best, ianya sangat fleksible, moveable. Tak kisah lah kat mana Saya berada, Saya masih boleh meneruskan bisnes Saya.

Okey, kepada korang diluar sana yang berminat untuk menyertai team Saya. Jangan segan silu Korang boleh je contact Saya. InshaAllah Kita sama-sama bantu sama lain untuk berjaya dalam bisnes ni ok. Contact je saya yer.




Call/SMS/Whatsapp/Telegram:010-9749611
COD:Kayan/ Lekir/Sitiawan/Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia


#anakkuwirakushaklee

1 comment: