Saturday, 23 July 2016

^Krim Yang Wajib Ada Dalam Handbag Mama^

Eh dah kenapa wana ni dok tunjuk isi dlm beg dia tu...bukan cantik pun!
Adaku kisah!  . Kisahnya bukan sesaja nak menunjuk tapi nak kabo kat semua yg teman hari2 gi keja wajib ada dlm beg 2 benda tu..
Apa benda tu? Tu lah Krim Multipurpose dgn pillbox. Bukan ape, nanti kalau rasa tangan kering ke Saya keluarkan la krim tu pastu boleh la sapu2 buat macam losyen tu. Nanti kalau dah abis solat boleh la sapu kat tumit kaki. Kesian kaki banyak berjalan. Sesekali nak juga dibelai.
Jangan tak tahu, ada yg pakai krim ni hilang tau rekahan kat tumit kaki dia.Pendek kata Saya memang manfaatkan sesungguhnya krim ni. Tak kira la kalau lenguh ke sakit perut ke Saya sapu je krim tu.

Herbal Blend Multipurpose Cream
Kalau anak melecit kena ruam lampin Saya memang guna je krim ni. So wajib la dia dok dlm beg Saya. 
Pillbox tu pulak senang Saya nak telan vitamin. Kalau kerja konfem 8jam dok ada kat tempat keja. Jadi mana vitamin yg perlu Saya ambil waktu pagi. Saya boleh ambil dah. Mudahkan?
Takde alasan la lepas ni 'macamane nak makan vitamin, takkan nak angkut botol2 tu semua..berat la beg'.. no!no! ..we all as a SID sentiasa mahu mudahkan Uolls as our sweets customers tau..

 
Saja nak reminds kat Korang yang Wana merupakan Pengedar Sah Shaklee are Manjung, Sitiawan & Lekir. Kalau perlu khidmat COD boleh roger Wana tau. Khidmat pos pun ada seluruh Malaysia juga.

Call/SMS/Whatsapp/Telegram:010-2114231
COD:Kayan/ Lekir/Sitiawan/Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment