Monday, 25 July 2016

Rumah Idaman Untuk Cinta Hati Kesayangan Mama


Wahhh pagi2 dah tunjuk gambar rumah idaman ni kenapa kau Wana?? 
Sebenarnya nak mintak kesayangan semua tolong doakan Sy supaya Sy dapat hadiahkan rumah idaman ni buat Cinta hati Sy KHYRANaeem.
Setiap kali hantar dia pegi sekolah, kami akan melalui kawasan perumahan tanah lot. Kat situ memang banyak lah rumah cantik2 dan besar. Mulalah Kakak akan cakap. 'Mama nanti bila Mama dah kaya kita beli tanah nak kita buat rumah 2 tingkat ada kolam renang. Lepas tu Kakak nak bilik kat atas tau. Mama nak bilik kat mana?'..lepas tu Adik pun sampuk ' ye Mama'..
Konsep Rumah Idaman
Allahuakbar, bila dengarkan impian diorang mulalah hati Sy sebak dan2 melinang air mata ni. InshaAllah ank, selagi Mama ni memiliki kesihatan yg baik kudrat yg kuat apa saja utk korang mesti Mama usaha utk dapatkannya.
Memang sekarang Sy belum mampu utk hadiahkan diorang sebuah rumah. InshaAllah, dengan apa yg Sy sedang buat sekarang Sy yakin yg Sy mampu hadiahkan mereka rumah baru.

Itulah sebab kenapa Sy nak sangat hadiahkan anak2 rumah idaman mereka. InshaAllah 5tahun dari sekarang Kami bakal duduk di rumah idaman kami.

Moga Allah SWT dengar doa Sy utk memiliki sebuah rumah idaman demi anak2 tercinta. Aamiin Ya Rabbal Aalamiin.



Call/SMS/Whatsapp/Telegram:010-2114231
COD:Kayan/ Lekir/Sitiawan/Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment