Saturday, 30 July 2016

^VITAMIN PILIHAN KAMI SEKELUARGA UNTUK TINGKATKAN SISTEM IMUN^

#tsunamishaklee
#ptst9

Lately ni dekat ada kan kita dengar kita baca tentang penyakit yang kadang tu kita sendiri pun susah nak sebut term2 nya. Bila bercakap pasal imuniti. Mesti antara kita sangat menitikberatkan soal kesihatan keluarga. Sama la macam Saya.

Bukan takut sakit tapi mencegah daripada terkena sakit tu adalah lebih baikkan? Nak kata tak pernah sakit tu tipulah. Kita sendiri tahu bila Kita melangkah jer kaki keluar dari rumah macam2 radikal bebas boleh terkena kat Kita. So sebagai langkah untuk Kami anak beranak meningkatkan imuniti. Kami amalkan set imun booster Shaklee.

Setakat ni 3 vitamin ni memang sentiasa ada dirumah. Saya sendiri memang amalkan#GarlicComplex dan #VitaminC. Untuk anak-anak memang bagi dorang #ChewableVitaC jer. Ni antara manfaat vitamin yang Kami amalkan.


GARLIC COMPLEX
-------------
• Bertindak sebagai Antibiotik yg selamat dan Semulajadi.
• Mengandungi Spearmint iaitu membantu mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung.
•2 biji tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yg menyamai dgn 2 ulas garlic segar.
• Menurunkan kolestrol

VITAMIN C
---------
• Mengukuhkan sistem imun badan supaya menjadi sihat
•Tidak mudah terkena jangkitan @ jatuh sakit
•Memperbaiki simptom pendarahan
•Mengekalkan kolestrol sihat

CHEWABLE VITA C
--------------
• Meningkatkan sistem imun

Bila badan dah kebal potensi untuk kita dapat sakit kali kedua tu takde la berlarutan. Jadi penting sangat untuk tingkatkan imuniti keluarga kita.

Kalau korang nak supplement macam Saya dan anak-anak amalkan, Korang boleh hubungi Saya untuk konsultansi dan order kat sini yer.


Call/SMS/Whatsapp/Telegram:010-2114231
COD:Kayan/ Lekir/Sitiawan/Manjung
POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment