Sunday, 14 August 2016

^BUAT KERJA DARI RUMAH PUN DAPAT BONUS?^

Betul ke buat kerja dari rumah pun dapat bonus ni? Apa pulak tak betulnya, betul la kawan2. Surirumah sekarang bukan sekadar buat kerja rumah je tau. Tapi boleh jana income lagi. :-)

Nak tahu Saya buat ape dengan bonus Shaklee? Ni lah antara barang-barang keperluan yg Saya beli.  Buku, pampers, susu anak,shawl arabic, baju raya anak2,servis kereta...ish banyak gak la bonus Shaklee ni membantu Saya.

Tak lupa bonus Shaklee untuk topup stok vitamin kami sekeluarga. Ada lebih Saya beli tools utk bisnes Saya. Macam cop, flyers, stok sampul poslaju..semua tu penting utk kegunaan bisnes Saya.

Alhamdulillah dengan Shaklee nak jana berapa income pun boleh tau. Dari 2angka, 3angka kemudian 4angka. InshaAllah mantain utk 5angka pun boleh. Tapi ni bukan usaha sehari dua tau. Ia adalah usaha setiap hari yang istiqomah.
Pengedar Shaklee Manjung

Apapun, berapa pun yang Kami dapat, jangan lupa untuk berkongsi degan insan lain yang memerlukan. Zakat sedekah jangan dilupakan biarpun kuantitinye sikit tapi bila istiqomah InshaAllah boleh tambah jadi banyakkan.

Itulah uniknya bisnes Shaklee Kami. Bukan bonus yang jadi ukuran tapi kepuasan membantu orang tu sebenarnya. Bila dah ada duit. Duit tu lebih kepada pilihan utk kebahagian keluarga. :)

#tsunamishaklee
#ptst9
#bisnesdarirumah
#liveamazing




 FB: Wana Mohd Tahir
 PAGE: Khyranaeems Vitastore
 IG: khyranaeems_vitastore
 ✏EMAIL: cikwana@gmail.com
📱Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231 
🚗COD:Lekir/Sitiawan/Manjung 
 ✉POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment