Wednesday, 17 August 2016

^KULIT YANG CANTIK BERMULA DARI DALAM^

Credit Picture: Sinar Harian
Edit by:khyranaeemsvitastore.blogspot.com

'Kulit yang cantik bermula dari dalam' percaya tak? Kena percaya sebab sel2 dari dalamlah yang nak mencantikkan kulit muka kita yang kat luar ni.

Ni antara rangkaian vitamin yang saya dah cuba dan ada yang Saya ambil mengikut kesesuaian kulit muka Saya. Setakat ni Saya serasi sangat dengan Alfalfa, Vitamin C, Esp, Collagen Powder dan sekarang tambah garlic. Rahsia orang korea putih gebu makan garlic. Tapi Saya tak lalu nak telan mentah so ambil pil jer.

Vivix pun Saya sempat amalkan juga, pastu baru ambil collagen. Memang nampaklah perubahan muka. Saya masih amalkan untuk dapatkan kesan yg lagi tiptop lah.
Set Kulit Shaklee

Dalam masa yang sama jadikan vitamin c dan Esp tu masker. Boleh campur vitamin E juga. Sesekali tepek collagen juga. Best tau kesan lepas masker ni. Sekarang ni dah berjinak-jinak dengan set skincare Nutriwhite. InshaAllah bakal cukupkan koleksi untuk diri sendiri.

Sekiranya korang inginkan pertanyaan lanjut berkaitan set penjagaan kulit atau untuk order. boleh tanya Saya yer. InshaAllah kosultansi terbaik dari Saya.

#tsunamishaklee
#liveamazing
#FightingSpiritFamily
#KhyranaeemsEmpire769

FB: Wana Mohd Tahir
 PAGE: Khyranaeems Vitastore
 IG: khyranaeems_vitastore
 ✏EMAIL: cikwana@gmail.com
📱Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231 
🚗COD:Lekir/Sitiawan/Manjung 
✉POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment