Wednesday, 3 August 2016

Penangan Dia Akhirnya Mama Akur

Penangan dia akhirnya Mama akur! :D . Yer, Mama terpaksa akur yang pil kalsium iaitu Ostematrix Shaklee banyak membantu kesihatan Saya.

Kisah Saya bermula dengan OSTEMATRIX Shaklee. Bak kata pepatah, tak kenal maka tak cinta..dah cinta terus tangkap sayang.
Begitulah ibaratnya kisah Saya bersama Shaklee. Hanya membaca testimoni seorang Doktor yang mengamalkan OSTEMATRIX Shaklee untuk masalah sendi, hati terus terpaut.

Sebenarnya Saya mengalami masalah tapak kaki yang boleh dikatakan kronik juga semasa berpantang anak kedua. Setiap kali bangun pagi, mesti sakit terincut-incut bila nak berjalan pijak lantai. Saya beranggapan mungkin kesan daripada proses berpantang anak kedua.

Kekurangan kalsium barangkali. Jujurnya sewaktu proses kehamilan anak kedua Saya memang culas minum susu. Situasi ini berulang hampir setiap hari. Secara tak langsung ia sangat mengganggu aktiviti harian Saya. Apa yang boleh Saya gambarkan saat itu ialah seperti berjalan diatas bara api.

Saya sebenarnya cukup takut nak mencuba sebarangan supplemen ni. Tapi disebabkan tapak kaki yang terlalu sakit dan hasil kajian Saya ke atas setiap testimoni yang SID kongsikan di facebook  dan google akhirnya Saya tawakkal beranikan diri untuk cuba Ostematrix.

Alhamdulillah, berkat konsisten pengambilan OSTEMATRIX selama dua bulan..tapak kaki Saya dah tak sakit lagi. Saya dapat bangun tidur dengan gembira tanpa risau untuk memijak lantai.

Syukur sangat!!sehingga ke hari ini, kalau tertinggal nak telan OSTEMATRIX pun kaki Saya takkan rasa sakit yang berlarutan. Benarlah bagai dikata, vitamin bukan ubat...sebaliknya ia adalah pelengkap nutrisi seharian.


Kita kaum wanita ni dengan kalsium berpisah tiada tau, sebabnya bila lepas melahirkan anak kalsium kita berkurangan tau. Bahaya kalau menghidap Osteoporosis. Kita dah bagi kalsium pada baby. Lepas tu bila time period pun kalsium ditarik.

Tu yang setengah orang perlukan Ostematrix untuk atasi masalah macam senggugut la. Ada juga yang terkena sembelit semasa berpantang. Waktu ni la kalsium sangat diperlukan. Ostematrix Shaklee ni lengkap dengan magnesium, vitamin D, Zinc, kuprum dan boron. So kalau nak cari pil kalsium, pastikan benda yang Saya share ni ada dalam pil kalsium korang yer.


Benda baik tak elok didiamkan, jadi buat korang yang mengalami situasi macam Saya, masih tercari-cari produk apa nak makan, produk apa nak amal..Nah Korang patut cuba vitamin Ostematrix dari Shaklee. Serius…kesannya sangat luar biasa. Cuba tau.. Sekian..

Psstt..Korang, Ostematrix promo bulan ni. Cepat-cepat hubungi Saya tau. Kalau nak COD area Manjung, Sitiawan dan Lekir..korang roger jer. Nak mintak pos pun Saya boleh tau. Cari Saya naa.

Shaklee Lovers,
Wana Mohd Tahir
0102114231

No comments:

Post a Comment