Monday, 8 August 2016

PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN LEKIR

Assalamualaikum. Hai Korang, kalau nak tahu Saya adalah Pengedar Shaklee Kawasan Lekir tau. So, andai kata Korang memerlukan cadangan Vitamin yang bersesuaian dengan kesihatan yang Korang sedang alami. InshaAllah Saya cuba untuk membantu sedaya mungkin.
Kawasan Lekir Manjung

Kepakaran Saya adalah berkaitan Set Kurus, Set Kolestrol dan Set Sendi. Jika Korang ingin mendapatkan khidmat Saya secara COD atau Pos.. Korang boleh hubungi Saya seperti butiran di bawah. Dan jika Korang ingin menyertai team Saya untuk menjana pendapatan dalam Shaklee, jangan malu untuk hubungi Saya Okay! InshaAllah Saya cuba bantu Korang. Jom bersama Saya membantu ramai orang jadi sihat. :)
Pengedar Shaklee Manjung


FB: Wana Mohd Tahir
PAGE: Khyranaeems Vitastore
IG: khyranaeems_vitastore
✏EMAIL: cikwana@gmail.com
📱Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231
🚗COD:Lekir/Sitiawan/Manjung
✉POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment