Wednesday, 31 August 2016

SAKIT TAPAK KAKI IBARAT MEMIJAK BARA API TU

Teringat pulak pengalaman Saya masa melahirkan anak kedua tahun 2013 dulu, Saya pernah tau sakit tapak kaki ibarat memijak bara api tu...sengsara giler!!

Sakit tumit kaki

Masa tu hari- hari ngadu kat arwah man kaki sakit. Korang bayangkan lah kalau setiap kali nak turun dari katil tu Saya sampai berjengkit-jengkit la nak berjalan. Dah lah rumah Saya ni guna lantai mozek. Memang tu salah satu punca jugaklah tapak kaki ni sakit.

Dalam masa yang sama kita pulak baru lepas habits pantang. Pantang anak kedua time tu, orang kata bila dah ada anak sulong ni pengalaman pantang tu memang tak jaga beriya la. Mana nak layan ragam anak yang nak perhatian kita lagikan.

Sampailah satu hari Saya jumpa satu testimoni dalam Facebook pasal sakit tapak kaki hilang lepas makan pil kalsium Shaklee. Saya ni time tu taktau pun apelah Shaklee ni. Saya terus folo and baca ulangkali siap gugel lagi ape tu Ostematrix Shaklee.
Penjual Shaklee Lekir

Alhamdulillah, akhirnya Saya call jugak Pengedar Shaklee tu dan Saya akhirnya makan vitamin Ostematrix. Korang nak tahu, sangat amazing lepas 2 bulan Saya konsisten makan vitamin. Sakit tapak kaki Saya hilang.

Saya dah cuba amalkan Ostematrix Shaklee ni..kalau korang ada masalah macam Saya meh la try vitamin ni. Eh kebetulan pulak harini last day promo Ostematrix Buy 6 free 1.  Saya memang tak lepaskan peluang nak buat stock sendiri. Bekalan untuk hari depan katanya 😉










FB: Wana Mohd Tahir
PAGE: Khyranaeems Vitastore
IG: khyranaeems_vitastore
✏EMAIL: cikwana@gmail.com
📱Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231
🚗COD:Lekir/Sitiawan/Manjung
 ✉POSTAGE: Seluruh Malaysia

3 comments:

  1. orang sakit sakit tapak kaki rahim ada problem. entah la betul ke tak. maakn ostematrix je dah ok ke? bagus ni

    ReplyDelete
  2. Saya pun ade dengar macam tu, syukurnya lepas konsisten Ostematrix takde dah sakit tapak kaki ni. Sang at membantu la vitamin Ostrmatrix ni.

    ReplyDelete
  3. Saya pun ade dengar macam tu, syukurnya lepas konsisten Ostematrix takde dah sakit tapak kaki ni. Sang at membantu la vitamin Ostrmatrix ni.

    ReplyDelete