Saturday, 10 September 2016

^ESP NI SPECIAL SANGAT MASA PERTAMA KALI MINUM^

Esp ni special sangat masa pertama kali minum waktu tu dah abis pun tempoh berpantang 44hari tau. 
Esp Shaklee Soya Protein

Saya minum setiap pagi. Sebab Esp ni bagus utk orang yg ade gastrik macam Saya ni. At least boleh la cover sampai nak jumpa nasi time lunch kan..

Strecthmark pun makin pudar mungkin dek penangan protein yang ade dalam Esp tu kan. Paling Saya teruja bila minum Esp ni, anak Saya kulitnya jadi cerah tau. Nak kata kan masa lahir takde la putih mana pun. 

Agaknya lepas Saya konsisten Esp dan bagi anak direct menyusu badan time tu memang nampak sangat perubahan kat kulit anak time tu.

Kalau time check up kat klinik tu takda lah teruk sangat bmi dia berbanding anak sulong dulu. Ni antara #shakleeeffect Saya selepas mengamalkan Esp Shaklee.
Set Menyusu Shaklee

#tsunamishaklee
#ptst9
#esplovers
#liveamazing




FB: Wana Mohd Tahir
PAGE: Khyranaeems Vitastore
IG: wana_jual_shaklee
✏EMAIL: cikwana@gmail.com
📱Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231
🚗COD:Lekir/Sitiawan/Manjung
 ✉POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment