Saturday, 10 September 2016

VITAMIN ANTIOKSIDAN MAMPU MILIK PILIHANKU

Kalau tanya Saya apa vitamin antioksidan Saya..jawapannya tentulah Sustained Released Vita C Shaklee. Vitamin antioksidan mampu milik pilihan hati Mama!
Vitamin C Shaklee Ada Bioflavanoids

Nak tahu tak SEBAB apa Saya gemor sangat Vitamin C Shaklee ni? Antara sebab utamanya ialah ianya:

• Murah 
• Kuantiti banyak ada 180biji
• Tahan lama
• Pelbagai guna
         • Tingkatkan imun badan
         • Boleh buat masker
         • Ada kolagen kat dalamnya
         • Elak alahan
         • Boleh legakan resdung
         • Kalau rasa nak demam tu 
            Cepat2 telan Vita C ni
         • perlindungan berkekalan
         • bagus utk jerawat

So, Saranan Saya setiap rumah wajib ada SR Vitamin C ni tau. Serius bagus. Dah la pelbagai kegunaan dan banyak sangat manfaat yang kita boleh dapat bila kita amalkan Vitamin C ni.

Badan kita memerlukan 1000mg vitamin C tau dalam badan. Mungkin ade yang cakap malas nak telan vitamin C ni, nak ganti dengan buah Oren jer la. Tapi korang yakin ke boleh telan 80biji oren dalam masa sehari? Kalau tanya Saya, konfem tak larat kot!
Pengedar Shaklee Lekir Aktif

Kalau nak tahu, radikal bebas mudah serang sel darah merah dalam sel darah ada lubang.  Jadi kolestrol yang masuk akan terbentuk plug. Radikal bebas juga akan menyerang colagen kita bila colagen kurang tu kulit cepat kedut. So vitamin c penting untuk atasinya.

Lagi satu, sape makan Oren peel off yang putih tu.Penting tau yang putih tu sebab kat situ ada citrus bioflavonoids. Bioflavonoids ni penting sebagai enjin untuk buat vitamin C bekerja. Kalau mkn vitamin C tinggi 1000mg pun tak guna kalau takde bioflavonoids.

Buah oren kan ada lapisan putih lepas kulit tu.Kita Kalau makan mesti buangkan sebab pahit. Sebenarnya itu yang penting tau. Sebab tu vitamin C shaklee hadir sekali bioflavonoids tu.

So sebagai jalan penyelesaian, hanya amalkan 1 atau 2 biji je caplet vitamin c setiap hari jer, mudah sangat. Kalau nak makan Vitamin C, sila pilih vitamin C Shaklee tau sebab ade bioflavonoids.

Utk info & Order, Korang boleh jer contact Saya kat sini.


#tsunamishaklee
#ptst9
#liveamazing




FB: Wana Mohd Tahir
 PAGE: Khyranaeems Vitastore
 IG: wana_jual_shaklee
 ✏EMAIL: cikwana@gmail.com
 📱Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231
 🚗COD:Lekir/Sitiawan/Manjung
 ✉POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment