Tuesday, 6 September 2016

VIVIX SHAKLEE HARGA SETANDING KUALITI!!

Korang pernah dengar tak barang mahal kualiti macam hampeh? Kalau ade pun nisbahnya 1/10 je. Tak sama macam Vivix Shaklee ni tau harga setanding kualiti okay! ☺

Penjual Shaklee Manjung


Bila kita kongsikan pengalaman orang yang amalkan Vivix, ramai yang tanya ' berapa eh harga Vivix?' Bila Saya bagitahu harga sekian sekian, mulalah yang pertikai 'lor ingatkan banyak ni je harganya'.. 'Kenapa mahal ye'.. Hey, hello..

Bukan nak Overclaim ke ape, tapi tulah hakikatnya. Kalau korang nak tahu Vivix Shaklee ni satu-satunya suplemen yang boleh merawat penyakit di peringkat sel tau, DNA kita tu. Vivix ni jugak suplemen yang tinggi antioksidan tau. 
Pengedar Shaklee Lekir Aktif

Katakan lah ada ahli keluarga kita yang kena kanser. Biasanya kanser tu kena jalani kimoterapikan? Okay nak bagitau kat sini yang Vivix ni sama fungsi dengan kimo tau. Cuba bandingkan harga sebotol Vivix dan kos rawatan kimoterapi tu? Rasanya jauh lebih mahal tau kos kimo ni.

Untuk pengetahuan korang, Vivix terdiri daripada 4 ramuan semulajadi iaitu

  • Muscadine Grape
  • Purple Carrot
  • Elderberry
  • Poligonum Cuspidatum
Tapi harini nak cerita tentang Anggur Muscadine dulu. Anggur ni adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom dan kerana pasangan tambahan kromosom ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi Dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Kalau nak tahu said anggur ni adalah sebesar bola golf. 
Pengedar Shaklee Lekir Aktif

Oleh kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuat ia mengandungi banyak polifenol dan resveratrol. Ini membuatkan ia mampu menyediakan lebih banyak faedah kesihatan. 

Dalam anggur Muscadine ni mengandungi asid ellagik iaitu sejenis polifenol yang tiada dalam anggur jenis lain. Asid ellagik ni mempunyai peranan untuk menghentikan bahan kimia yang boleh menyebabkan kanser, juga antivirus dan anti bakteria.


Dalam Al-Quran telah disebut sebanyak 6 Kali tentang kehebatan buah anggur dan keistimewaanya. Anggur dikatakan antara buah yang dibawa dalam bahtera Nabi Nuh. 

Ikutkan anggur ni dah lama dijadikan hidangan masyarakat benua Amerika Dan Eropah. Ia dikatakan mula dinikmati ketika di zaman Mesopotamia lagi antara negara Turki Dan Iran secara komersial. 

Sekarang ni takyah susah dah sebabnya kita boleh je nak nikmati kebaikan anggur muscadine ini dalam satu botol yang mudah dan penuh kebaikan bila korang beli VIVIX Shaklee.

Nak rasai manfaat minuman botani ini? Nak tahu betapa bagus kualitinya? Sila hubungi Saya untuk order dan konsultansi percuma yer.



FB: Wana Mohd Tahir 
PAGE: Khyranaeems Vitastore 
 IG: khyranaeems_vitastore 
 ✏EMAIL: cikwana@gmail.com 
📱Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231  
🚗COD:Lekir/Sitiawan/Manjung 
 ✉POSTAGE: Seluruh Malaysia

1 comment:

  1. Wah baru tahu tentang ceria anggur di bawa dalam bahtera Nabi Noh

    ReplyDelete