Saturday, 22 October 2016

Disebalik Kejayaan Pasti Ada Kesusahan...

Tanyalah sapa pun insan2 hebat yang dah berjaya mesti disebalik kejayaan dorang tu ade kesusahan airmata yang perlu dititiskan..keringat pengorbanan yang perlu dilalui...


Begitu juga dengan Saya yang baru setahun jagung dalam dunia bisnes ni. Tak pernah terfikir pun dapat terjun ke bidang ni, semuanya ketentuan Ilahi. Syukur sangat. Kalau dulu banyak buang masa tapi bila buat bisnes ni, masa tu jadi terisi. Tak sangka dapat bergaul dan bertemu dengan insan2 positif.

Tak senang pun ikutkan bila buat bisnes ni. Kadang tu ada waktu down, menangis jugak. Tapi satu la yang Saya selalu pegang 'Jangan Mudah Putus Asa'..

kalau dulu memang tak terimagine pun 'boleh ke tak aku buat bisnes ni'..tak sangka sebenarnya diri ni berjaya jugak tembus tembok2 malu tak bertempat tu...yg tak reti pun nak bergaul..yg tak reti pun nak jadi leader..harini dah boleh tepis benda2 tu..

Jauh lagi perjalanan Saya. Masih banyak yang  perlu dikejar. banyak lagi impian yg belum terlaksana, InshaAllah Saya boleh mengubahnya selagi ade cinta, minat, tekad dan azam matlamat yang jelas segalanya tak mustahil utk dicapai.

No pain No Gain..
Its Start with You..
If u stop u are lost..
Bring yourself to have a
Live Amazing!

Korang nak sertai Saya untuk sama-sama membantu dan mengubah nasib keluarga? Jom Saya bantu dan tunjuk jalannya. Apa yang penting, semangat kegigihan mesti ada tau! Hubungi Saya okey.

#tsunamishaklee
#ptst9


FB: Wana Mohd Tahir
PAGE: Khyranaeems Vitastore
IG: wana_jual_shaklee
 ✏EMAIL: cikwana@gmail.com
 📱Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231
 🚗COD:Lekir/Sitiawan/Manjung
 ✉POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment