Thursday, 2 March 2017

Sukar Hamil| Penantian 10Tahun Berakhir Bila Si Isteri Sah Hamil

Cahayamata adalah anugerah terindah bagi setiap pasanagan yang telah berkahwin. Setiap dari kita rezeki anak ini adalah berbeza-beza. Ada yang baru kahwin dah disahkan bunting pelamin. Ada juga yang dah lama berkahwin masih belum memiliki cahayamata. Wana nak kongsikan kisah pasangan ini yang menanti 10 tahun untuk si isteri kembali hamil anak kedua.

Pengedar Shaklee Lekir
Anak Adalah Anugerah Allah SWT

"Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabar je lah yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang”. Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Testimoni Set Kesuburan Shaklee

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya."

Syukur Allah beri peluang kepada pasangan ini untuk berikhtiarkan? Selagi kita yakin dengan Allah pasti ada jalan keluarkan.

Korang, jika ada kenalan korang atau sedara mara yang masih berikhtiar untuk hamil. Wana cadangkan untuk mencuba Set Kesuburan Shaklee dan dalam masa yang sama selitkan Vivix. Sebab Vivix salah satu minuman botanikal yang bagus untuk kita detox dan dapat memperbaiki sel tubuh yang rosak.

Set Kesuburan Shaklee
Testimoni Kesuburan Suami Isteri

Nak Vivix meh hubungi Wana yer. InshaAllah Wana sudi membantu. Wana juga merupakan Pengedar Shaklee di kawasan Lekir, Sitiawan dan Manjung. Luar kawasan Wana gunakan khidmat poslaju tau.

Wana Mohd Tahir
010.9749611

No comments:

Post a Comment