Tuesday, 1 August 2017

Tawaran Hebat Menanti Bila Mendaftar Keahlian Shaklee Sempena Merdeka.

Assalamualaikum. Hai korang, sempena kedatangan bulan Ogos ni Wana nak kongsikan berita baik untuk semua. Maklumlah bulan merdeka kan? Jadi kepada pengguna setia Shaklee, siapa yang belum mendaftar sebagai ahli Shaklee. Korang disarankan untuk mendaftar segera sebagai ahli tau. 

Pengedar Shaklee Manjung

Bila korang mendaftar sebagai ahli dan membuat pembelian mengikut terma dan syarat, korang layak untuk membeli vitamin C pada harga yang sangat berbaloi. Nanti korang boleh refer poster dibawah yer. Bukan tu aje, pelbagai tawaran hebat sempena bulan merdeka ni. 

Rugi rasanya, kalau korang tak grab tau. Peluang datang tak selalu. Jadi, kita kena lah bijak membuat keputusan yer. Pada yang masih mencari vitamin Shaklee, korang boleh jer hubungi Wana yer.

Wana merupakan pengedar Shaklee bagi kawasan Manjung dan kawasan yang berhampiran. Jika korang berada di luar kawasan Manjung. Jangan risau, perkhidmatan Poslaju akan digunakan untuk menghantar vitamin Shaklee.


Terima kasih.
    
    Wana Mohd Tahir | 010.9749611
Email: cikwana@gmail.com
COD: Batu 6 Caltex|Giant Hypermarket Manjung.


No comments:

Post a Comment